måndag, november 10, 2008

Jag undrar...

...hur länge dessa papperstallrikar kommer att stå kvar på fönsterbrädan i vårt sovrum.
Kärestan och Stor lekte med dem för över en vecka sedan och jag tänker inte plocka bort dem! Jag är så trött på att bara plocka och plocka efter dem, Jag skall därför göra ett experiment av detta hade jag tänkt.
Jag fattar inte vad det är med karlar. Vad är det i deras hjärnor som gör att de inte ser saker som ligger ivägen eller på fel ställe.
Hur svårt är det att lägga tillbaka saker?

Jag skall berätta hur det går..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Typiskt med IKEA... ni fick ju åtgärda vårt fel:-) Vilket spännande experiment! JAg brukar tänka att jag ska gröa samma sak men orkar aldrig fullfölja... Har läst "Jag säger upp mig som familjens projektledare " nu och ska tvinga J att läsa den med. Kasnke få upp ögonen för ett o annat. Hoppas pluggeriet går bra! ka fina skor, dom skulle S äälska, nåt från tomten kanske? Vart har du fyndat? Fint med fåtöljerna!
Vår backup (svärmor) skulle komma på fredag har hon lovat, jag åker till gbg nästan en vecka. Men hon har skjutit o skjutit på det så nu kommer hon först sö-kväll sent. Jag är skitsur, J tar det med mer ro.Ha det gott, kram P

Hökis sa...

Sorry P. De vackra guldskorna är arvegods...