måndag, november 10, 2008

Åsså blev det söndag..

Farsdag till ära fick far i familjen sin önskan uppfylld: sovmorgon! (och kaffe på sängen)

Vi pep iväg till Kupolen för att införskaffa nya sommarskor, ja ni läste rätt, till Kärleken för han skall åka till Addis Abeba, Etiopien.(Om drygt en vecka åker han. Jag har säkrat upp med backup iform av mor och farmor. Mysigt! Nog om detta utsvävande.) Jag hade blivit lovad en tur in på Panduro och Lagerhaus. Väl inne i mitt pysselparadis så kunde jag inte bestämma mig för vad jag ville ha så det blev: Inget. Billigt och bra.
Lagerhaus bjöd på diverse småsaker och en present till svärfar.

Farsdagfika hos svärföräldrarna. Och Stor fick med sig en present hem:

Ett litet dragspel!!!!!
Vi försökte få det till att hon ska ha det kvar hos sin farfar men...icke. Hem skulle det!
Pust...

Inga kommentarer: