torsdag, november 06, 2008

TV-Shop heter Tvins numera

men säljer samma skit.. Sitter och skrattar åt en helt galen maskin: Flavour Wave Turbo Vad får någon att köpa en sån maskin? Jag är helt mållös.. och Mr T vad gör han där? Gör bort sig såklart.
Finns det någon TV-Shop grej som någonsin fungerat eller som hållit vad reklamen lovar? Min kära syster kan intyga att det inte är nån höjdare att slösa surt förvärvade pengar på tv-shopping. Learned she did...
Jag skulle vilja se de som hittar på alla onödiga saker och framför allt de som gör reklamen, jag tror att de skrattar ganska mycket.
-Hahahaha.. tänk vilken bra grej... not... den här kommer att kränga multum... tack för uttråkade hemmafruar med kreditkort....
Måste säga att det är ju tydligt att det är riktat till den amerikanska marknaden...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nix, TV-Shop heter inte Tvins numera!
TV-Shop heter fortfarande TV-Shop. Tvins är ett mycket mindre företag med långt färre produkter som ägs av en amerikansk leverantör.
TV-Shop har nästan 20 år på marknaden och samarbetar med ett stort antal leverantörer. Det gör inte Tvins.

Mysan

Hökis sa...

Rätt ska va rätt, tack. Men för mig är det samma sak, nästan.