måndag, december 08, 2008

Den där hallonkolan

Ja som sagt.
Den däringa hallonjävlakolan hade säkert blivit god om en konditor hade gjort den. Eller om kanske vemsomhelst men inte jag hade gjort den.
Jag skulle ha räknat med att det inte skulle bli något vidare resultat. Med tanke på att hela fredagen var en skitdag skulle jag ha sparat med kolabak.
Iallafall i en dag eller två men på't skulle jag:
Hade ingen aning att temperaturen stiger så fort på slutet.
Från 113 grader till 130 på typ en minut. Tjusig kastrull!


Jämför färgen!!!!
Nån rosa kola blev det ju inte direkt.
Jag åt säkert en tredjedel av kolan bara för att..
Nån modig kan ju försöka sig på detta...
Jag väntar till nästa jul.
Kärleken gjorde kalasgod knäck igår.
Jag avsäger mig allt vad baka heter.
Känner mig lite knäckt.....

Inga kommentarer: