fredag, februari 20, 2009

Dålig dag

Som sagt idag är en dålig dag:

Humör nere vid fotknölarna
Liten sov varannan timme natten som var=
Jag sov lika lite men kan inte vila på dan :(
Kär jobbar mycket, knappt sett honom sen i måndags.
Kylskåpet tomt.
När liten är vaken bara gnäller han,
vill bara att jag skall bära honom vilket jag vägrar.
Stor vägrar göra som jag säger.
Hittade, tillrågapåallt, en liten larv (änger)
i sängen (fan va äckligt).
Kom då på att det ALLTID är jag som byter sängkläderna
då blev jag ännu surare.
Jag har inte duschat sedan i tisdags.
Dålig hårdag.
Det gör ont i fotlederna när jag kliver upp på morgonen.
Jag har så djupa självsprickor i tummarna att det
gör skitont och bultar.
Jag kan hålla på hur länge som helst men väljer att
stanna här så att jag kan gnälla mer en annan dag.

Dagen kan bara bli bättre

/ Sur som ättika

Inga kommentarer: