onsdag, februari 04, 2009

Födelsedag

Jag fyllde år igår.
Jaa nu är det väl inte så mycket att fira
men det är ju min dag i alla fall.

Kärleken glömde bort den!

Eller han kom på att det var min
födelsedag under eftermiddagen.

Han kom hem med röda rosor =
dåligt samvete eftersom jag typ aldrig fått blommor
av honom förut.
Det var väl sött av honom om än lite smått genomskinligt :)

Åsså fick jag en lite dyrare present än jag trott:
En digital fotoram!
Kommer att bli en superrolig pryl på väggen.
Bildspel som ligger och rullar.
Mycket bra present.

Tack älskling.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh GRATTIS i efterskott!! JAg är värdelös på att komma ihåg födelsedagar. Åh va stiliga ni var!!!Kram Paulina

Hökis sa...

Tack å tack ;)

Vi i Vickland sa...

GRATTIS I EFTERSKOTT!
Jag är helt fenomenal på att glömma födelsedagar, eller egentligen inte. Jag tänkte på det den 31/1 att snart fyller hon, då ska jag minsann skicka en hälsning... jag tänkte på det den 1/2 och den 2/2!!! Det var exakt samma med R i S-hamn, hon har ännu inte fått sin hälsning för nu har det gått så pinsamt lång tid!
Massor med kramar i efterskott i alla fall.
/L