onsdag, mars 11, 2009

Bloggämne

Ibland tappar jag bara fantasin.
Det händer liksom inte så mycket här
och då finns det inte så mycket att
blogga om eller?
Nåväl, de senaste dagarna har sett ut
ungefär såhär:
Stiga upp.
Äta frulle.
Hasta iväg till bussen med Stor och Liten.
Lämna på dagis.
Promenera hem eller ta bussen
(beror på hur lat jag känner mig eller hur vädret ser ut)
Väl hemma:
Slappar med en kopp kaffe (som jag förhoppningsvis hinner dricka ifred)
Liten vaknar
fixa mat till Liten (mellis)
Vi leker.
Fixar lunch.
Vi leker.
Liten somnar.
Stor kommer hem.
Äter mellis.
Leker lite.
Gör mat åt Liten.
Leker.
Kär kommer hem.
Lagar mat åt oss, vi äter.
Städar undan i köket medan Kär leker med barnen.
Tv och nattning av smågryn.
Kär går å hugger ved eller jobbar kväll.
Jag slösurfar och tittar på tv.
Kl 22.00 Äntligen får jag sova.

And so on and on and on.
Det händer liksom inget spännande direkt.

Inga kommentarer: