lördag, mars 07, 2009

Flow

I går hade jag en bra dag.
Fredagar är hemmadagar.
Stor går alltså inte på dagis då
vilket kan bli lite drygt ibland när
jag inte har några planer.
Tristessen tar lätt över och vi tittar för
mycket på tv kollar datorn och annat latgöra.
Men vilken mysstart vi hade i går.
Redan kl tio var vi på Bibblan och kollade på
teater.
Vem är ensam, efter en Stina Wirsén bok.
Westbergs teater. (Gammal Peroare)
Superfin. Föreställningen alltså.
Jag hade glömt hur bra det kan va med barnteater.
Stor satt stilla, som ett ljus, vilket jag inte trodde.
Överraskas ibland:)
Så hämtade vi Liten igen.
Åkte buss hem.
Stor var så fin och snäll hela dan.
Jag fick massa saker gjort.
Liten sov länge på em så jag och Stor fick lite
lektid bara vi.
Skönt.
Kär kom hem och jag drog iväg på AW

Låång häärlig daag.

ps idag är jag lite trött

Inga kommentarer: