torsdag, maj 14, 2009

Prinsessans nya kläder


Sötaste klänningen.
Prinsesstårtor och cupcakes till gobiten min.
Tyvärr hann inte paketet komma fram i tid.
Hade ju tänkt att det är en perfekt kalasklänning!
Dessutom når den ner till anklarna
eftersom jag var så snål att jag köpte alldeles för stor storlek.
Hon hade den som nattlinne, funkar det med.

Linnet är en födelsedagspresent från Sonja.
Tack, det blir supersnajdigt i sommar!
Tröjan är nyinförskaffad från Meandi den också.
Stor kan ha den till ett par tights eftersom den
är som en kortare klänning.
Jag har sett på stan att det är sååå modernt att
ha, typ, t-shirt och leggings..
ser ut som att tjejerna har glömt att ta på sig en
kjol eller dylikt. (tantvarning på den kommentaren)
Nåväl.
Kul med nytt.
Undrar vad jag ska köpa härnäst?
Ska kanske ge mig på det där med bikini.
Vi får se.

Inga kommentarer: