onsdag, juni 24, 2009

I dag tackar jag

Liten.
För att han hade mage att vakna kl 05.00,
vägra sova, bajsa lite, vägra sova lite till för att
vid 6.30 somna i min famn.
Näe jag kan ju inte lägga mig igen eftersom
jag ska vara på körskolan 8.30.
Jag tar en kopp kaffe och sätter mig vid datorn, tänkte jag.
Nämen, sa inte Kär att det bara var att knäppa
på kaffebryggaren innan vi lade oss igår?
Om det var så han sa så hade han inte lyckats någe vidare
med laddningen.
Bara vatten i kannan.
Men va fan....
Bara att börja om då.

Vad den här dagen har att vänta kan jag bara gissa.

3 kommentarer:

Ting sa...

Lycka till idag nu!

Sus sa...

Silverthe med kaffesmak...Uäck!
Hoppas körningen går bättre =)

Hökis sa...

Ting: Tackar, det blev en bra dag. Körskola sen parkhäng med sköna vänner avslutade med spontanmiddag hos oss. Najs.
Sus: Just precis, uäck.