söndag, juni 28, 2009

Laddar och våndas.

Jag biter på naglarna.
Dricker ett glas rött.
Försöker stilla mina stackars nerver.
I morgon kl 7.30 skall jag öva inför
Halkbanan på tisdag.
Tänk om jag är så usel att LärarLasse
avbokar halkan.
Tänk om jag verkligen är skitdålig på att köra slalom.
Jag menar, hur fan ska det här gå till.
Får inte i hop det här, jag som
nojjar när jag får möte eller när jag kommer till
korsningar där det är bilar överallt.

Jag måste skärpa mig.
Jag kan ju köra på landsväg.
Med släpvagn i 12 mil.

Klart jag kan köra mellan några små koner i orange, eller?!
Fingers crossed!

2 kommentarer:

Ting sa...

Klart du kan!
Jag har hört att det är jättekul att köra på halkbanan.
Var inte nervös nu!

Hökis sa...

Ting, jag är lite avis på dig som har halkan kvar, det var kul som fan!