tisdag, juni 09, 2009

På tur.

Det blir hektiskt ett tag framöver.

Torsdag:
Syrran hämtar mig och barnen, vi
åker till mamma i Ockelbo.
Fredag:
Minsta lillebror tar studenten :)
Kär är hemma och firar Systerdotterns student.
Han möter upp oss och vi gör en tripp till
Lingbo och Fina Farmor, med mig bakom ratten:P
Lördag:
Plötsligt öppen då ett 40-årskalas just blivit inställt.
Kanske åker och kollar på kossor, kalvar om vi har tur.
Fikar hos en tremänning.
Hänger hos farmor och gör sånt vi alltid gör när vi är där:
Äter och äter och äter igen....
Söndag:
Övningskörning hem.
Städa och dona.
Måndag:
Besök av Kärs moster med barnbarn, de stannar till onsdag.
Jag har Dubbel körlektion och skall vara på
körskolan och plugga teori.
Tisdag:
Körlektion och plugg.
Onsdag:
Ledigt!!!! Övningsköra?
Torsdag:
Körlektion, dubbel igen. Jag ska klara detta nu!
Plugga, Plugga, Plugga.
Preppa för midsommarafton.
Fredag:
Midsommarfirande.
Kärs morbror med sambo kommer upp.
Äta god mat och mysa.
Fint väder
Lördag:
Bakis?

Sen vilar jag ett tag, tror jag ;)

1 kommentar:

Paulina sa...

Kör hårt! Du kan klara det - inga problem! Sen kommer FRIHETEN. Lycka till och hoppas ni får det bra på alla era andra aktiviteter, som inte innefattar körning! Trevlig midsommar! Kram Paulina