måndag, juni 22, 2009

Shit

Nu är det allvar.
I morgon ska jag köra inne i stan.
En hel dubbel lektion.
På onsdag ska jag titta på filmer
och fatta att det är dumt att
dricka alkohol och köra bil sen.
Riskettan kallar de det för.
Måndag morgon skall jag köra
manöverbana.
På tisdag nästa vecka ska jag tydligen
köra HALKBANA.
Jag kräks.
Jag är skitnervös.
Tycker att det är ganska bekvämt att
köra med en lärare som sitter bredvid
och berättar när jag ska köra och att jag
ska titta i speglarna.

Kan jag få ha det så jämt, det vore bra.

2 kommentarer:

Ting sa...

Ah.
Stadskörningen.
Är lite dåligt uppdaterad på din blogg märker jag.
*skäms*

Fan.
Du ligger före mig!
Så här kan vi ju inte ha det!
Har du bokat lektioner hela sommaren?
Jag har fått ta uppehåll till 15e augusti, så jag ska bara öva privat hela sommaren.

Hökis sa...

Jag har bokat t.o.m 3/7... sen får vi se. Börjar jobba 3/8 efter ett år som mammaledig.... Kul men samtidigt lite trist.
Du hinner nog ikapp ska du se.
Du skall ta åt dig lite av äran att jag tagit mig i kragen. Du är en sporre :)
Nu ska vi köra av bara fan!!!!