onsdag, augusti 05, 2009

Gadget

Jag går verkligen inte ihop med datorer.
Jag hatar, lite väl starkt ord kanske.
Tycker väldigt lite om att pula och fixa med
diverse gadgets på bloggen, får inte till det
som jag vill.
Fattar inte heller vad jag gör fel.
Varför det inte blir likadant.
Jag pratar om Google Friend Connect.
Tänkte jag skulle "visa upp mig" som stolt
följare till bloggar jag gillar.
Men får det inte att fungera som jag vill.
Det blir olika uppgifter och bilder från blogg till blogg
(om ni fattar mitt snurriga uttalande)

Jag blir inte klok på det här så jag fortsätter att följa era bloggar anonymt.
Och är en stolt stalker :P

2 kommentarer:

Sus sa...

JA..ibland är det bara att klicka på "Följ"...ibland måste man logga in..osv. Menar du så?
Samma här.

Hökis sa...

Japps, precis så. Och olika profilbild. Google friend eller Bloggprofil. Hugget som stucket.. Fattar ingenting.