onsdag, augusti 12, 2009

Shit alltså.

Det går aldrig.
Näe, det kommer verkligen att gå åt skogen.

Jag hade lektion i tisdags.
PMSbilen skuttade till och vi for iväg.
Gick så där.
Inget vidare alltså.
LärarLasses sammanfattning:
  • Du håller fortfarande inte rätt placering vid korsningar/när du skall svänga
  • Förbudsskylten, du frågade om du skulle svänga höger och jag sa inget(LärarLasse alltså) men du sa - nähä, då kör jag fram och vänder då. Du tänkte alltså rätt men gjorde fel ändå.
  • Växlingar inför korsningar, cirkulationer och rödljus. De håller inte riktigt. Du växlar för tidigt.
  • Påfart motorväg/landsväg accelerationsfält. Jag (LärarLasse) var ju tvungen att ta tag i ratten för att du tittade för länge på bilen som kom.

Summasumarum: APA!

Men han sa att jag var bra på att backa och parkera, han sa det jag lovar :)

2 kommentarer:

Ting sa...

Fast jag hejar på dig!!!
Nu kommer du ju tänka som fan på det där på uppkörningen!
Heja heja!

Hökis sa...

Jag vet men det suger ändå.Jag försöker peppa mig själv men ibland.... Nedförsbacke...