torsdag, oktober 01, 2009

Tror att jag måste göra nåt åt det här.

Jag hjälpte en kund som har en liten frisering
att skriva en prislista, ni vet Klippning 240kr,
Ögonbrynsfärgning 100 kr, hårborttagning
på överläppen 100kr osv.
Han tackade för hjälpen och sa:
- Du kan komma förbi salongen någon dag
så kan vi plocka dina ögonbryn.

Vad menar han...
Att jag har oplockade ögonbryn det kan
jag skriva under på, jag tycker att de är snyggast så.
Men ändå...

I dag var en kollega till Kär in på jobbet.
Hon är maskör.
Hon har klippt mig några gånger och jag är super
nöjd med det hon gör.
Jag har en ofrisyr för tillfället.
Så här sa min frissa:
-Åh vad roligt det ska bli att ta tag i dig nu
efter premiären.
Du behöver verkligen klippa dig.
vi måste göra mer också....
Färga...

Sen sa hon:
-Hör av dig på måndag så fixar vi det nästa vecka.

Hmmmm...
Jag verkar behöva nån slags mejkåver.
Nån annan som har nåt att säga i detta ämne?
Lite mer vatten på kvarnen,
salt i såren...

Shoot!

1 kommentar:

Z sa...

Hahahahaha!!! Några verkar vilja säga ngt till dig iallafall.... ;-)