onsdag, december 30, 2009

Jag försökte i alla fall

Jag var på ett steppass i måndags kl 11.
Perfekt tyckte jag.
Träna i mellandagarna.
Röra på fläsket.
Det var tydligen bara jag som hade
de visionerna i Falun.
Det var jag och instruktörskan.
Hon var snäll och körde pass ändå.
Tack.
Jag var bokad på pass i dag igen.
45 min innan det började ringde instruktörskan
och meddelade lite fint att det var ju bara
jag som var bokad på pass så hon ställde in.

Så jag öppnade en flaska vin och kröp upp
i ena soffhörnet.

4 kommentarer:

Ting sa...

Hihi, ja det kan ju inte vara så kul att leda pass för en person.
Men som sagt, du försökte ju iallafall!

Hökis sa...

Tanken som räknas, visst?

Suzan sa...

Jag hade kört pass ändå! =)

Personlig träning på bästa nivå!

Hökis sa...

Eller hur Suzan. Jag gillade passet i måndags, kul med pepp :o)
Och vad mycket mer det tar av orken, det går liksom inte att fuska heller.