söndag, december 06, 2009

Klagan

Jag är så in i bängen trött.
Dels för att det är så mörkt hela tiden och
att solfan vägrar att visa sig.
Vi är en kort på jobbet.
Ka, min kära kollega som inte är på semester, har varit sjuk.
Jag jobbade själv i två dagar.
Förra veckan hade jag inte en enda lunchrast.
Sucks.
Hoppas att nästa vecka blir bättre.
Det regnar hela tiden.
Jag har köpt en julklapp.
Jag har två blåsor stora som bölder på överläppen.
Ser ut som han frisörBobby.
Pärlan står parkerad hos Svärfar, krängningshämmaren har pajat.
Jag har ont i tänderna.

Det tar liksom aldrig slut.

2 kommentarer:

Paulina sa...

KRAM till dig. Det lät helt enkelt för jävligt...... Snart behöver du komma dig iväg och göra nåt KUL! Kanske kan vi få till nåt före jul? Jag har lite panik över julen. Ett pussel till Sonja sen INGA julklappar inhandlade. Inga vykort, ingen kortkalender gjord...
Jag hoppas denna vecka blir BRAAAAA! Kram

Hökis sa...

Paulina! Jaa, vi kan försöka! Jag har ett tips på julklapp till Sonja! Höres.