onsdag, januari 27, 2010

Dagvill

Nu har jag dålig koll på dagarna.
Jag och Kär har vabbat halva dagarna var.
Sen har Kär jobbat kväll så att han inte behöver
vabba för han har gjort en heldag ändå.
Jag kommer hem och han åker.
Förhoppningsvis är jag vaken när han kommer hem igen.
Stor har nån konstig magsjuka där hon kräkits efter frukost
två dar i rad. Annars är hon bra.
Liten har varit risig i kistan men på bättringsvägen.
Kär har mycket på jobbet nu inför produktionen.
Riggar järnet.
Jag har mycket för det är inventering på fredag
och vi kämpar på med förberedelserna.
Att en kollega också har sjukt barn gör inte saken bättre.
Trodde det var torsdag i dag.
Men icke.

Hoppas att barnen är friska i morgon så att de kan gå till dagis på fredag.

Slut på meningslöst inlägg.

Inga kommentarer: