torsdag, februari 25, 2010

Tro det eller ej

Jag gillar sport.
Har alltid gjort och kommer, förmodligen, alltid att göra det.
Men nu har jag faktiskt börjat tröttna.
Mina ögon svider för jag kollar så mycket på TV.
Ja, jag vet att det bara är att knäppa av men
det går ju inte.
Det är ju så spännande.
Att jag jobbar en hel del framför dator hjälper
inte till direkt.
Har tillochmed börjat med glajjor igen för
att se om gruset i ögonen försvinner.

Längtar lite till efter OS.
Som vanligt liksom.

2 kommentarer:

Z sa...

Jag med! Igår satt jag och kuxade bara för att... Jag längtar till nästa fredag då det återigen är På spåret och allt blir normalt igen.(Jag vet jag är nördig som kollar på pensionärsprogram...)

Hökis sa...

På spåret är ju en klassiker och undantas i kategorin pensionärsprogram;o)
Vi kollar på Let's Dance, mot min vilja måste jag inflika. Stor vill kolla, hon gillar dans.
Solsidan som kommer efter är superkul. Kolla in det om du missat. Jag kan nästan utlova asgarv.