onsdag, september 01, 2010

Fantastiskt

Kick off-helgen.
den var grym.
Tågresan ner var ett stort asgarv.
Vi fnissade och drack vin i flera timmar.
Möttes av glad-i-hatten-kollegor på
Hotell Billingehus i Skövde.
Sprudlande glada och hög ljudnivå.
Härligt!
Vi kom i säng rätt sent.
Vaknade tidigt.
Käkade hotellfrulle.
tillbaka till rummet.
Vila och slötitta på tv.
Ner till ett sorl av 200 kollegor.
Lunch.
Samling och genomgång av diverse siffror och
annat som hänt/skall hända inom företaget.
Sen:
Kjell Enhager, i två timmar.
Jag skrattade och grät.
Fick aha och just det upplevelser.
Det var helt fantastiskt.
Upplyftande och intressant.
Om ni nångång har tillfälle att se/höra denna man
föreläsa, ta chansen för allt i världen.
Det kan göra skillnad.
Totalt, för mig.

Sen hade vi lek.
Vila.

Middag med fördrink, som jag missade
för jag hade missat tiden.
Efter vamrätten:
Johan Rehborg på scen.
Jag skrattade så jag nästan pinka' i brallan.

Vi fortsatte att dricka vin och varannan vatten.
Det började blinka uppe vid dansgolvet.
Vi gick dit och tadaa:
Alcazar
Jag stod på dansgolvet resten av kvällen.
Hög på musik och glädje.

Söndag.
Brandutbildning.
Livsviktigt.
Sen hem i bil.

Hemma vid 15-tiden.
Lycklig.

2 kommentarer:

Sus sa...

Kjell? Dalmasen? Honom har jag aldrig sett live, men vet att ALLA blir lyriska efter en föreläsning med honom.

Hökis sa...

Ja, Sus, just han.
Lyrisk är den rätta benämningen.