söndag, maj 15, 2011

Jaha, så är det söndagkväll igen

Tack och lov har jag ingen jobbågren.

Kär sprang runt Varpan, 14 km, på 1h 13 min.
Riktigt bra gjort!

Jag har vartit passiv hela helgen
vad gäller träning.

Strutsarna i går var toppen.
Fick lära oss lite roliga fakta om dem.
De glömmer t. ex bort att vara arga om de får mat.
Bra egenskap.

Somnade till under röstningen på mellon igår.
Missade slutklämmen.
Tyckte att Moldavien var roliga,
såg ut som tomtarna i Trolltyg i tomteskogen.
Jedward- Lipstick har gått varm hos oss idag.
Stor gillar dem skarpt.

Hämtat ut medicinen idag.
Pillat bort lite sårskorpa.

Skrivit matlistor.
Storhandlat.

Försoffat mig hela eftermiddagen med barnen.
Ätit choklad och druckit vin.

Helt okej alltså.

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag visade just Hjärtat din bildserie på läppen:

"Men stackarn! Vad fan har hon fått!?!?!"

Ja, vad är det för något?!

Vi i Vickland sa...

Serbien!