tisdag, november 29, 2011

Nu åker jag till apoteket




och hämtar medicin.

12 kommentarer:

Suzan sa...

Fick du svar på vad det var?

Hökis sa...

Jag ringde vårdcentralen och bad om att få samma medicin som sist.
Herpesattack. Jag är helt slut.

Suzan sa...

Men fina du! <3 Stackars!
Jag har ju också den medicinen och fick mitt i samma veva som alla stressutslag (är också atopiker i botten), nu har det dock hållt sig borta sen i våras...*håller tummarna* Se till att ha extra hemma så du kan börja ta precis när det sticker så det inte hinner bryta ut så pass mycket. krya på dig! <3

Mallan sa...

Åh, aj... Hoppas det känns bättre!

Anki sa...

Men gumman!!!
Fick du också herpesskiten på posten?! :-(
*ogilla*

KRAM! (Ingen puss - sorry!)

Chrissan sa...

Mäh! Igen? Krya!

Anonym sa...

Nämenvaf....Hoppas det ger sig snabbt.
Kram

Hökis sa...

Tack för er omtanke, jag behövde verkligen det.
Finingar!

Sus sa...

Nä-ä????
IGEN?!?!

Stackars, stackars dig =(

Ting sa...

Men kära hjärtanes!

Matilda sa...

Åhnej...,,, inte igen. Stackars fina du. Hoppas den inte håller i sig så länge.
Kram

Suzan sa...

Ring läkaren när du inte har det och säg att du behöver recept så har du liggandes hemma, viktigt att ta så tidigt som möjligt så det inte blossar upp så mycket! Kram!