måndag, februari 20, 2012

Och så här blev det

Min ensamtid blev mycket lyckad.
Slängde på mig träningskläder när jag kom hem från jobbet.
Ut å jogga, gick skit dåligt men jag gjorde det.
Sen, Chrissan, gjorde jag lite sit-ups. Provade kettlebellen. Tröttade ut mig ännu fler styrkeövningar.
Lagade god veggomiddag


Fixade en balja thé och kollade på Sherlock, grinade en skvätt.


Duschade.
Började komponera ihop ett boxpass.
Kär och barnen kom hem vid åtta.
Liten sov.
Jag la Stor och pratade lite med henne innan hon somnade. Det är så mysigt att prata i lugn och ro.
Hon somnade på tre röda.
Jag och Kär kollade på sista Harry Potter, skönt att det är över.
Wordfeudade under hela kvällen också.
Så ni som hejade på i inlägget nedan hade rätt allihopa, nästan.
Vinet tar jag i morgon :0)

Inga kommentarer: