måndag, mars 05, 2012

Har inte bestämt mig än

Skratta eller gråta


Hej vuxenfrisyr



11 kommentarer:

Anna sa...

Du är supersnygg!!

Kia sa...

Skratta! Du är jättesnygg!

Anonym sa...

fiiin :)

Anonym sa...

Jag tycker du är superfin! Kram syrran

Helena m. 4 sa...

Alltid när man klipper sig tar det tid att vänja sig, men det ser ut som en typisk "handen-full-av-hårmojjs-&-rufs-fluff"-frisyr...
Det blir nog bra när du vant dig, själv skulle jag inte våga, någonsin, aldrig, never...

Jeanette sa...

Du är ju skitsnygg!
Kram

Anki sa...

SÅ snyggt!!!

Anonym sa...

Jaa va fin du är. Tycker Eva

Madlar sa...

Jag har själv funderat på en sån där snedlångluggsfrisyr men fegade vid förra klippbesöket. Jag är så trist o kör samma hela tiden. Får ett ryck vart 5e år o tror att jag ska trivas i något nytt....vilket jag aldrig gör. Du är supertuff i din frisyr, tummen upp.

HeleneKoll sa...

Skitsnygg Zandra! :D

Vi i Vickland sa...

Nää, inge vuxenfrisys alls. Supersnyggt :)