söndag, maj 13, 2012

Det börjar ta sig

Jag ligger fortfarande nerbäddad,
en kopp kaffe gör mig sällskap.
De andra är ute.
När Stor vaknade så klev hon ur sängen,
utan att väcka oss, gick ner och knäppte
på tv:n.
Hon fyllde sju för en vecka sedan,
måste vara det.
Vi kunde vila vidare.
Nu har vi planerat dagen.
Solen skiner.
Åka båt ut till Hellmansö, studiebesök eftersom Kär skall ha föreställningar där i sommar.
En kollega, till Kär, och hennes familj skall med.
God grillunch ska vi fixa.
Leka med barnen.
Softa.
Hem och ladda ordentligt inför tokträningen, BodyCombat Marathon kl 18.30.
1.45 h ska vi fighta.
Blivit tipsad om att äta ordentligt tre timmar innan och att ta med två flaskor vatten.
Jag vågar inte göra annat än lyda.

Nä nu måsta jag sätta fart


Här har jag inte tid att ligga

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Susjos sa...

Oj vilken dag! Hoppas allt blev bra :)

Bernike sa...

Hur var passet?!?! :p