torsdag, maj 17, 2012

Jag har fnulat på en utmaning

Jeurima skickade vidare en tänkvärd utmaning till mig.
Jag skall lista åtta saker jag är bra på.
Det är inte lätt, tankarna vandrar iväg till en massa "inten".
Herregu' åtta saker hur svårt skall det vara...
Okej, here we go:

1. Jag är bra på att lösa korsord
2. Jag är bra på att göra kort (klippa och klistra)
3. Jag skriver fint
4. Jag är bra på att sugas in i böcker, läsa gåendes är inte helt ovanligt.
5. Jag är bra på att lata mig, slappa ta det lugnt
6. Jag är inte bara bra, jag är grym på mitt jobb
7. Jag är bra på att lyssna
8. Jag övar på tanken: JAG är BRA, jag ÄR bra. JAG ÄR BRA!

Och nu är tanken att jag skall utmana vidare, jag vet att många av er
redan gjort detta men ni som inte har det kan ju göra er själva en tjänst att
egoboosta lite.
Var stolt över dig själv!

2 kommentarer:

Anna sa...

Stor tumme upp! :)

Jeanette sa...

Hurra vad du är bra!!!