onsdag, maj 16, 2012

Å, nej, avstämning på Ica

Tur jag inte hade så mycket idag



4 kommentarer:

Kia sa...

Det är så konstigt, jag blir kollad hela tiden! De kan ju inte vara en slump. Jag tror att jag vimsar omkring för mycket i butiken. Min yngsta har i hemkunskapen nyss lärt sig att om man kör med självscanning så kan butiken se hur man rört sig och i vilken ordning man plockat varor etc. De två senaste gångerna jag handlat på ICA Maxi har jag fått packa upp allt igen. Trist. Men jag är ju hungrig så jag måste handla mat. Jättehungrig, faktiskt.

Hökis sa...

Vi blir väldigt sällan kollade... Tur det, brukar handla så mycket när jag väl är där.
Lite okul att de har så grym koll...
Storebror liksom.

Jeanette sa...

Lite skönt att bli kollad när man har så lite... Min värsting var när vi hade två kundvagnar fulla för drygt 2500 spänn till en fest. Det var nog enda gången vi handlade tillsammans och det var jag glad för då ;-)

HeleneKoll sa...

Vi blev kollade idag. Hade träffat en bekant och skojat om att man alltid blir kollad när man packat allt extra noga i kassar från början.
Jag är så trött på att hålla reda på tusen olika erbjudanden och rabattkuponger, scanna allt själv och sedan ändå få ställa sig i kassan.
Och då blir man sur och stressad och glömmer naturligtvis att lämna över värdechecken på 50 kr.

Snart bojkottar jag alltihopa och ställer mig utan ica-kort i en vanlig kassa!