onsdag, oktober 30, 2013

Vilken dag

Höstlovsledig.
Sovmorgon till 08.30.
Det är lyx det.
Fick lite bråttom till gymmet


10.00 skulle jag möta upp Anna och Liselott.
Planen var marklyft.
Teknik och max.
Det blev en och en halv timme

YouTube Video

istället.
Personligt rekord: 47,5kg.
Kan vara det jag tar på filmen.
I alla fall om man får tro glädjen från mina vapendragare :)
Vi lyckades lyfta lite tyngre allihopa.
PB fest idag.
Sen hem, ladda på för mys med barnen


Sen drog vi en gymvända till.
Barnen var på barnpassningen medan jag rev av ett x-fit pass


Helslut i axlarna men det var kul.
Vi väntar på take away middag.
De slurpar Misosoppa


Jag står å skruvar på mig i korta tights, täckjacka och det här årets sämsta matchning


Väl hemma så åt vi både thai och japanskt


En bra dag.
Mycket bra till och med.

God natt.

2 kommentarer:

Anna sa...

Du var grym igår. Du är grym.
Push press, wall climbs. You name it!

Anonym sa...

Du är ju grym!!!