tisdag, oktober 21, 2008

Animalen?

Om det är någon som hittat hit ännu så har jag en fråga : Är det någon som vet mer om Animalen? Det jag vet är att de tar hand om okastrerade strykarkatter även andra "lösa" katter men jag vet inte i hur stor utsträckning de arbetar. Det är nämligen så att de söker bygglov väldigt nära oss och vi bor lite ensligt men nära stan och vill liksom inte att folk börjar hitta hit, missförstå mig rätt. Vi vill ha vår lilla vägsnutt ifred liksom. Jag gillar Animalen och vad de gör men det har uppstått en moment22 situation här....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt med blogg! :)
Dessvärre vet jag inget om djurhem...
Kram, Anna

Hökis sa...

tack och synd att du inte visste nåt :-)

Anonym sa...

Kul med Blogg! En kompis har börjat med bilddagbok (Önskar jag hade tid o ork, perfekt när man har familjen långt borta)o syrran i Skåne har blogg, roligt se hur livet lever. Animalen låter inte som nåt jag vill ha nära mig heller....
Kram Paulina