onsdag, oktober 22, 2008

Nervös? Jag?

Japp, nu har jag gjort det. Håll i hatten. Jag har bokat körlektioner! Ja det är sant. Sex stycken till och med, uppdelat på tre tillfällen. Jag har min första lektion på måndag morgon... går ut hårt med dubbellektion kl 7.30 (knappt vaken alltså) Jag är sååå nervös. Vet inte riktigt hur jag kommer att klara det men förhoppningsvis utan panik och krockar. Jag hoppas på en liten bil har fått för mig att de är lättare att köra??!! Chansen att jag skall köra in i något kanske minskar med, i alla fall, någon procent.

BrumBrumTutTut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Jag är så stolt över dig! Det kommer gå jättebra, du kommer bli tryggare efter lektionerna jag lovar, det är liksom det som är meningen. Kom ihåg att jag fick körkort också, fast min lärare ville ge mig en blindkäpp eftersom jag kunde läsa skyltarna först när jag passerade dom... Vilken dag sa du? Ska bara se till att vi har bilen i garaget då.... ;-)Kram o lycka till!

Hökis sa...

Hahaha Tack ska du ha:-) Måndag onsdag och torsdag skall bilen stå.