onsdag, november 05, 2008

Oops I did it again..

Jag har som sagt slagit till igen..

Jag har en liten mani eller vad vi skall kalla det, jag gillar burkar helt enkelt.

Nu fanns det fin fina erbjudandet att om jag köpte kaffebönor i lösvikt, malda eller hela så fick jag en burk värd 20kr på köpet! Vilket kap?! Jag köpte mig lite bönor och vips var burken min. Nu har jag två burkar till kaffeönorna, en till espressobönor och en till bryggkaffebönorna. Min käre sambo kommer inte att gilla det då han är lite emot mitt burksamlande. Har jag riktig tur så märker han inget ;-)

Kolla va fin den är, nästan-gratis-burken.

1 kommentar:

Vi i Vickland sa...

Du är inte ensam med att köpa saker och hoppas att det inte märks. Efter ett tag märker "dom" det och då kan man säga: nej den är inte ny, den har vi haft länge.