torsdag, december 04, 2008

Trött redan innan jul, hur ska detta gå?

Jaa som sagt, redan innan julstök och bök är jag trött. Måste säga att jag tjyvstartat med att försöka mig på att göra julgodis (som tydligen inte kan bjudas på. Smakade inget vidare alltså.) från ett recept i Amelia. Stod att det var kokos/ingefärstryfflar men jag skulle säga en annan variant av Ischoklad och det mina vänner är inget som jag är förtjust i. Känns som att man biter i en klick smör.
Nej tack! Skall försöka mig på Hallonkola ikväll.
Hoppas Hoppas Hoppas det blir gott.

Joo det dära med att jag är trött hör nog mera ihop med att Liten har varit otroligt mammig nu på slutet. (Jag gillar ju att pyssla å fixa) Känns som om jag inte får sova riktigt om nätterna nu när han är förkyld igen.
Sen måste jag säga att julen gör mig lite trött den också.. det är sååå mycket som skall göras.
Jag tror att vi skall minimera julen lite grann.
Jag vill ha tillbaka det där att man umgås, spelar spel, läser böcker.
Jag vill inte äta HELA julafton, juldagen, annandagen, dan efter annandagen och så vidare....
Jag vill myyyysa.

Mer mys, lugn och ro till folket i jul!!

1 kommentar:

Vi i Vickland sa...

Helt klart min melodi...meer myyys