söndag, juni 21, 2009

Hökis+ datorer x fungera - tålamod = dålig ekvation

Jag fattar inte hur det här fungerar.
Jag är verkligen skitdålig på datorer och
deras funktioner.
Jag vill:
Lägga in en liten videosnutt =
funkade inte kontakta supporten (näe så viktigt var det inte)
Vill mobilblogga men får inte till det heller =
skiter i det då :(
men efter att ha läst Tings inlägg så tror jag att jag skall
hoppa över mobilbloggeriet ett tag...
Risken finns att jag blir ruinerad.
Jag vill ha en tom rad mellan rubriken och inlägget men
fattar inte hur jag skall göra.
Dessutom kan jag inte HTMLkodning heller.

När jag gick i skolan fick vi skriva maskin.

2 kommentarer:

Ting sa...

Nä, mobilblogg var inte så dyrt, då blir det bara mmskostnad.
Men att surfa ute på nätet med mobilen.
DET var dyrt!

Hökis sa...

Jag vågar knappt trycka på Internetknappen på min telefon, Bara att titta på den kostar pengar:)
Jag vill fortfarande mobilblogga men får inte igång det.. är lite för korkad tror jag.....