tisdag, september 01, 2009

Kollision

Vi strider.
Träningstider.
Riktigt pretto.
På Nautilus här i stan har de
inte så många pass i veckan.
På tisdagar har de ett bas step-pass,
vilket passar mig utmärkt, kl 19.00.
Knasdålig med svettas och har kul.
Verkar funka bra också eftersom jag haft
träningsvärk i en vecka.
På tisdagar har Kär innebandyträning, kl 19.00.


Skall tillägga att han fäktar måndag och fredag,
spelar innebandy tisdag, lördag.
Visst borde det vara liite mera rättvist.


Så typiskt...
Blir väl jag som viker mig som vanligt.

2 kommentarer:

Ting sa...

Men det är väl klart att du ska få tisdagen!!!
Fast jag förstår såklart att det är ett problem.
Har de inte barnpassning på gymmet då?
Kanske blir för sent för barnen?

Hökis sa...

Tyvärr ingen barnpassning, kommer förhoppningsvis att bli det sen. Jag har ingen ork kvar att strida med, jag är sååå trött.