fredag, oktober 16, 2009

D-day

Det är i dag det händer!

2 kommentarer:

Z sa...

Vad roligt! Stod just imorse framför spegeln och tänkte att det vore schysst med en ögonbrynsplockning...!HAr aldrig gjort en, men dess större anledning... ;-)

Vi i Vickland sa...

Usch! Börja aldrig! Man får plocka ihjäl sig!
Jag har tidigare, som Hökviken ZZ, ansett att man inte ska plocka utan varit stolt över släktens kännetecken (vi har extremt svarta och ihopväxta ögonbryn) när en jobbarkompis för några år sedan sa att hon såg ut som ett troll om hon inte plockade. Jag började då betrakta mig som ett troll själv och började plocka (det går bra att göra själv med en bra plockare för 99kr). Men ack... det är till att plocka VARJE DAG annars ser det ut som skäggstubb!!! Jag har "spart ut" en gång men det såg förfärligt ut.
Detta blev en lång kommentar, jag får nog ta upp det i min egen blogg tror jag... Kram