fredag, december 31, 2010

Stroke

Dagar som denna, den sista dagen på året,

så kommer det över mig,
Livet.
Hur det är, har varit och att från och med imorgon är det
ett nytt år som jag inte har en aning om vad det har i sitt...


Jag har två små, fast stora, brorsor.
Det kunde ha varit en kvar men vi hade tur vår familj.
Min  bror fick en hjärninfarkt för snart tre år sedan.

Eftersom han är envis som en åsna så har
det faktiskt gått ganska bra.
Väldigt bra.
 Läs här hur han tycker .

Jag är ofantligt glad över att han lever.
Det finns liksom inte ord.
Svårt att förstå är det också, fortfarande.

Jag älskar dig brorsan!

2 kommentarer:

Sus sa...

Min syster fick ju hjärhinneinflammation för två år sedan. Den värsta sorten. Förra året bröt hon bara handen.

Det var vi glada för..

så skönt att det gick bra för din bror!

Anonym sa...

Men oj, detta hade jag missat. Hälsa björn från mig, han är en riktig kämpe. Kram Rebecca