lördag, december 31, 2011

Det där jag skall göra 14e januari, pust

Jag fick en julklapp som var lite hemlig.
Det plingade till i mejlboxen häromdagen:

"Hej!

Vi har den stora glädjen att se att du vill tillbringa
lördagen den 14:e januari tillsammans med oss,Måndagsklubben . Hjälp!
Det kommer bli lärorikt, jobbigt men framförallt
ruskigt kul och inspirerande. Jobbigt i alla fall.
Var?
Vi kommer vara i Lugnets sporthall.
Lilla gymnastiksalen och Atletklubbens lokal står till vårt förfogande
När?
Vi samlas 08.45 vid restaurangen som ligger vid huvudentrén till arenan.
Dagen håller på mellan 09.00- ca.16.30 (omg jag kommer va helt slut)
med 1 timmes avbrott för lunch
Vad?
Lite teori men framförallt teknik.
Tre fullständiga träningspass blir det också. tre! på en dag!! gulp.
Ta med:
·         Kläder för träning (gärna ett par ombyten då det kan bli svettigt) No shit..
·         Mellanmål (nötter, sallad, yoghurt, mackor you name it)
          Det kommer finnas möjlighet att köpa lunch  
          i  resturangen för dom som vill  Dextrosol kanske skall vara med också
·         Vattenflaska Eller två
·         Anteckningsmaterial och mobil med tidtagarur kan vara bra.

Våra sex  (till antalet) coacher för dagen:
Från Måndagsklubben:

Malin Nyström 12:a i EM 2011, 6:a i SM 2011
Magnus Jernberg  CF Level 1 instruktör
Robert Klarqvist ordförande Måndagsklubben och 2:a i SM 2011 (lag)
David Ohlsson 8:a i SM 2011
Gäst instruktörer:
Per Berglund, flerfaldig VM medaljör ger tekniktips i styrkelyft
Mikael Forslund Ordförande i Falu Atlet klubb ger tekniktips i tyngdlyftning

En diger skara må jag säga.. Proffsiga är bara förnamnet.

Tänk på:
Träna inget dagen innan, du behöver vara utvilad.  Ja, jag menar det

Vi ses den 14 e januari"

Jag kanske inte behöver säga att jag känner mig lite nervös inför den här uppgiften.
CrossFit en hel dag.

Måste få upp flåset.
Bara 14 dagar kvar...


5 kommentarer:

Chrissan sa...

Hej och hå! Startar nya året med en rivstart.;)

Gott slut och gott nytt!

Mallan sa...

Jobbigt men kul :-)

Singelmamman sa...

Gud så kul det låter! Grattis till det och Gott Nytt År!

HeleneKoll sa...

Det kommer bli skitkul dear sister-in-law!
Planera inte bara in en vilodag före (enl instruktion) utan även 1-2 EFTER också!:)

Matilda sa...

Låter hur kul som helst. Skulle lätt va med på liknande.