fredag, december 16, 2011

Ni kommer inte tro mig

De senaste härliga inläggen jag gjort har ju handlat om min känsla för att det snart är jul, känslan ser ut så här ungefär:








Försöker nån att säga mig något så prata gärna klarspråk.

Stressen jag känner för att hinna med allt har lamslagit mig. Jag har nämligen inte gjort nåt alls..
Tungandas, typ astma.
Rynkorna djupare.
Sover mycket.
Svider i magen.
Blir trött av inget.
Värst av allt?
It's back


Ondskefulla herpes...

Nu vill jag bara krypa ner i sängen och vakna i januari

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag har kommit lite över den apatiska fasen. Men fortfarande känns jul som något jag inte behöver vara med om. Bara på avstånd. Får nog försöka hitta en gnutta julkänsla. Eller hoppas att champagnen jag beställt hinner komma till jul.

Nu har jag äntligen börjat följa dig, inte en dag för tidigt, om du frågar mig. Hej!

Ting sa...

Lugn och fin, lugn och fin!
Jag har inte gjort ett skit jag heller.
Det kommer bli jul ändå!
Vi har fönsterrenovering på G här hemma så vi kan inte ha ett enda julpynt i fönsterna eller minst en meter ifrån dem.
Alltså ingen julgran heller.
Det är KANSKE klart dan innan julafton.
Känns fint.
Men jag orkar inte bry mig.
Vi får fira jul i sängen.

TA HAND OM DIG!!!